Informacje
Polecamy również

SŁOWNIK MARKETINGU

B jak Brand

Prawdziwy sukces reklamowy osiągają tylko ci, którym uda się wypromować swój brand – czyli swoją markę.

Sukces takich gigantów jak Apple, Wedel, Ford, Nokia, McDonald czy Nestle pokazuje, że duże pieniądze można zarobić praktycznie w każdej dziedzinie. Można wypromować każdy produkt, sprzedać każdą usługę – najważniejsze jest odpowiednie wypromowanie swojej marki, sprawienie, że będzie się ona kojarzyła z dobrą jakością i atrakcyjną ceną, ale przede wszystkim będzie się „kojarzyła dobrze” i to jest bardzo ważne!

C jak Cel

O ludziach nastawionych na sukces mówi się, że oni nie marzą – oni ustalają sobie cele, które chcą osiągnąć.

Istnienie każdej firmy (mniejszej czy większej) zależy tak naprawdę nie od tego ile sprzeda produktów czy usług, ile wyprodukuje nowych materiałów czy ile wyda pieniędzy na reklamę – siłą firmy i tym co sprawia, że potrafi przetrwać na rynku są cele, które sobie stawia i kryteria, które sprawiają, że te cele osiąga!

J jak Jakość

W okresie międzynarodowego kryzysu gospodarczego mogłoby się wydawać, że konsumenci większą wagę zwracają na cenę danego dobra a nie na jakość jego wykonania. Jest to jednak myślenie błędne. Odpowiednia jakość produkcji i oferowanych usług stała się standardem, który każdy producent i każdy sprzedawca musi przestrzegać.

Ostatnio przez nasz kraj przelała się fala skandali związana z produkcją żywności. Największym echem odbiła się historia związana z dosypywaniem do soli spożywczej soli przemysłowej i takowa dystrybucja do sklepów. Po opublikowaniu przez media tych informacji wybuchł wielki skandal pomimo, że jak informowali naukowcy sól przemysłowa nie stanowi zagrożenia dla życia i zdrowia człowieka.

G jak Grupowe zakupy

W Polsce zakupy grupowe cieszą się coraz większą popularnością. Jak grzyby po deszczu powstają portale typu Grupon, Citeam, Gruper (dobór nieprzypadkowy: pierwsza trójka w linkach sponsorowanych Google) oferujące swoim klientom kupno produktów lub usług po zaniżonych cenach, właśnie dzięki możliwości dokonania tegoż właśnie zakupu przez większą liczbę osób.

 
Copyright © 2012 by stacja-tworcza.pl