Informacje
Polecamy również
http://www.kominkinapiatke.com.pl/
- avarus.pl/serwis-i-uslugi/serwis-urzadzen/
- nauka niemieckiego warszawa
- klimatyzacja z montażem warszawa
I jak Internet

Internet to jeden z największych wynalazków w dziejach ludzkości. Przyspieszył możliwość przekazywania informacji zamieniając świat w „globalną wioskę”, stał się źródłem wiedzy, rozrywki i głównym kanałem dotarcia ze swoją reklamą do odbiorców.

W Polsce na reklamę internetową, firmy nie przeznaczają jeszcze większej części swojego kapitału inwestowanego w reklamę. Wciąż przeważają wydatki na reklamę telewizyjną, radiową i prasową. Ta tendencja jednak w szybkim tempie ulega i w końcu ulegnie zmianie. Powód? Internet staje się powoli medium, które otacza nas praktycznie wszędzie, nie ma już obecnie problemu z dostępem do sieci.

Popularność laptopów, tabletów i smartfonów sprawiła, że internet mamy cały czas ze sobą. Nie potrzebujemy już zatem telewizji – po co? Ciekawe programy i filmy znajdziemy w sieci – nie będą przy tym przerywane reklamami. Słuchać radia żeby uzyskać informacje – tak robią już tylko kierowcy! Radio ewoluuje, powstają efemerydy radia i telewizji, poza tym stacje radiowe również przenoszą się do sieci, po co nam zatem radioodbiorniki?

O śmierci prasy drukowanej mówi się natomiast już od 20-tu lat. Internet sprawił, że marketingowcy musieli się przekwalifikować i dostosować do nowych możliwości dotarcia do klienta. Musieli wyczuć nowe potrzeby konsumentów i stworzyć pod nie produkty promowane właśnie w świecie wirtualnym.

Obecna kampania prezydencka we Francji pokazała, że głosy wyborców nie zdobywa się już za pomocą debat telewizyjnych czy spotów wyborczych, ale poprzez skutecznie przeprowadzane kampanie na Twitterze, Facebooku, poprzez własny kanał YouTube – czyli za pomocą sieci. I na to w Europie Zachodniej i w Stanach Zjednoczonych przeznaczane są największe pieniądze. Polscy marketingowcy również muszą przestawiać się na myślenie swoich zachodnich kolegów.

Liczba użytkowników internetu w naszym kraju stale rośnie – trzeba zatem będzie wymyślać nowe kampanie przeznaczone właśnie dla wirtualnych odbiorców.

 
Copyright © 2012 by stacja-tworcza.pl