Informacje
Polecamy również
koszulki polo z nadrukiem
- jezykowa-szkola.eu
- niemiecki dla opiekunek
- wirtualne biuro warszawa cennik
R jak Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych form marketingu. Ogłoszenia lub informacje przybijane do drzewa były znane już w starożytności. Obecnie wielkie kampanie bilboardowe są domeną korporacji, które po prostu stać na tego typu reklamę, nie oznacza to, że mniejsze przedsiębiorstwa powinny jej unikać – dla nich jednak najlepszym rozwiązaniem jest reklama zewnętrzna na rynku lokalnym.

Obecna technologia daję firmom najróżniejsze możliwości zareklamowania swoich produktów lub swojej działalności. Już nie wspominając samej reklamy w telewizji radiu czy internecie można wyróżnić kilkanaście rodzajów samej reklamy zewnętrznej! Są to zarówno ulotki, foldery, plakaty bilbordy jak i ekrany LED-owe czy reklama na środkach komunikacji miejskiej. Niezaprzeczalnie reklama tego typu się sprawdza. Bardzo ważne jest jednak miejsce, w którym się ją umieszcza.

Bilboardy i ekrany LED to reklama, która nadaje się do umieszczania w miejscach ruchliwych – najlepiej przy drogach, a jeszcze lepiej przy trasach usłanych sygnalizacjami świetlnymi. Ekrany LED sprawdzają się wtedy lepiej niż klasyczne bilboardy ponieważ prędzej zwrócą uwagę kierowcy stojącego w korku na światłach. Ale już nawet klasyczny bilboard jeżeli tylko wyróżnia się z otoczenia to powinien być przez kierowcę i pasażerów zauważony zwłaszcza jeżeli stoi przy trasie, która często się korkuje.

Reklama zewnętrzna nie powinna stanowić głównej formy promocji dla firmy, powód – takich reklam jest już za dużo. Plakaty czy ulotki powinny być tylko uzupełnieniem planowanej kampanii promocyjnej, takim standardowym dodatkiem. Jest to bowiem forma reklamy najmniej zauważana przez odbiorców. Skoro oni tego nie dostrzegają tak jakby chciał tego reklamodawca to nie ma sensu poświęcać całego swojego czasu i kapitału na jej stworzenie.

 
Copyright © 2012 by stacja-tworcza.pl